...........................................
"Η συχνή σχεδιαστική ομοιομορφία, ακόμα και στα διάκενα που σχηματίζονται, ένας εγκεφαλικός ιστός χαράξεων, περιγράφουν κάποια πρόσωπα μετατρέποντας τα σε ανώνυμο σύνολο (υπερβατικό σύνολο).
Μέσα απο την απροσωπία - ισορροπία το πλήθος με κοινή γεωμετρική συνισταμένη κάποιας παγκοσμιότητας φέρει τα μηνύματα μπροστά στον κοινό. Με την “τέχνη” η έννοια της θυσίας και του εξαγνισμού είναι πρόδηλη ακομα και μέσα απο την κατασκευαστική αλήθεια ενός γραμικού εικονικού σύμπαντος αφηγηματικών συμβόλων μέσα απο απλούστατο “συντακτικό” εννοιών που καταλήγουν σε πολύπλοκα και καμμιά φορά σε φιλοσοφικά ερωτήματα.
...........................................
Παρόντες, διακρίνονται και “οι προσωπικοί μόνιμοι θεατές” φτιαγμένοι “καθ΄εικόνα” μάρτυρες της γενικώτερης ανατροπής και επικοινωνίας με το εσωτερικό σύμπαν της ελευθεροκοινωνίας, νιώθοντας την παρουσία - απουσία των μεγάλων συμπερασμάτων.
>[ελευθεροκοινωνια]* Ναυτικός όρος, κατα την προσέγγιση του πλοίου σε λιμάνι του εξωτερικού ζητείται απο τις αρχές η δυνατότητα “ελευθεροκοινωνίας” δηλαδή εισόδου του στο λιμάνι και ελεύθερη πρόσβαση στην χώρα μετά τους τυπικούς ελέγχους.